Ca 17/5, Southampton

Nu börjar det. Denna där tentaveckan. På onsdag om en vecka, den 16e maj skriver jag den sista tentan för det här läsåret. Sen är det ett år kvar. Alltså ett år kvar till jag tar examen.
Hjälp.
Jag tror att det är då som jag ska ta tag i mig själv och bli en sån där vuxen. Men det är länge till dess.. Eller det är i alla fall vad jag intalar mig.
Mail kom igår från rederikontoret. Preliminärt påmönstringsdatum är den 17e maj och preliminär hamn är Southampton. Innebär att det är en vecka tills jag ska ut på havet igen. Jag ser fram emot det. Det har egentligen gjort sedan jag mönstrade av förra båten i juli förra året.
Målet är att jag ska försöka uppdatera här lite under tiden jag är på min sista praktik.
Från maj till november, yeeha!

Kommentarer
Postat av: Drottning

jag saknar dig Isaaaaaa!! Uppdatera mera!!

2012-06-27 @ 12:06:11
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0