...and so this is christmas

Sju veckor ombord.Tre veckor kvar.

Längtar hem till Rödön så jag blir galen. Har börjat få separationsångest från kära lilla Atland.
Lite nervös för flytten till rummet i Kalmar. Trivs väldigt bra i min hytt.
Vill ha Julmat. Men inte grisfötter och Kolpudding!
Julmust var beställd ombord. Vi fick kalles kaviar.
Jag äter Snickers varje dag. Typiskt obra, för jag skulle ju gå ner i vikt under praktiken.
Jag tränar inte längre heller. Min arm krånglar fortfarande.

Det är fyra dagar till Julafton. Får inte se Kalle Anka.


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej Lisa!

Ser att det var några dagar sedan du skrev i bloggen! Sju veckor är ganska lång tid att vara på ett och samma ställe, hur stor yta kan man röra sig på egentligen? Kram från Moster

2009-12-30 @ 21:54:44
Postat av: Fia

Hej Lillasyster.



De sista veckorna kommer gå fortare än du tror. Nu har jag lämnat Paradiset och befinner mig i lund för nyårsfirande. Saknar dig och alla de andra. längtar hem till Kalmar.

2009-12-31 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0