Du kan få låna min ficklampa

Tröttare än på länge.. Det är mörkt, det är vågor åt alla håll och så händer det lite just nu. Har ännu inte fått några laster, så nu har vi legat en vecka. Och mest troligt så har jag en sträckning på flera ställen i överarmen, så jag måste vila den i en vecka ungefär.

Hela eftermiddagen och kvällen har jag suttit med massa frågor, som man bör göra för att testa hur mycket man kan om allt ombord. Det är flera moduler, och och varje tar en evighet.

Och hur står man ut med husmanskost i 10 veckor?? Koldolmar, stekt sill och kalvfilé? Och potatis till allt, kommer bli potatisförgiftad!

Idag upptäckte jag en ny sida hos mig själv. Jag är rädd för livbåtar.  

Lyssnar just nu på Hassle och väntar på att klockan ska bli nio och veckans höjdpunk: Dokumetären 'Mighty Ships' på engelsk tv..



Kommentarer
Postat av: Elin

haha, rädd för livbåtar ^^

2009-12-09 @ 11:05:22
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: karolina

Jag säger ju att båtsaker är läskiga, men livbåtar är ju bra saker. Det är ankare, ankarkättingar, undersidan och propellern som är farliga

2009-12-09 @ 13:05:12
URL: http://karolinaviola.blogg.se/
Postat av: karolina

JAja du kanske har rätt :P båtar blir bara farligare och farligare!



Alltså...NEEEEJ! Jag är reserv på båda kurserna jag har sökt inför våren. Liksom va, va, VAAAA?! I höstas kom jag ju in på allihop. Jag fattar inte :( jag vill ju plugga nu! NU NU NUN UNUNUNU!!

2009-12-10 @ 14:06:44
URL: http://karolinaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0