kiwi

I Amsterdam kommer det Snickers ombord. Som jag har tjatat!!

Under förmiddan ägnade jag en stund åt att skruva fast "locket" till lastlinan, och detta lock är ganska så tungt. Eftersom jag inte är så stark som jag skulle vilja vara så gick det väl inte superbra precis. Det tyckte inte kaj-gubbarna heller. Fem gubbar stod och titta på från kajen och skrattade åt mig.

Jag vet inte exakt vad det är vi har lastat, men satan vad illa det luktar! Och det sätter sig överallt så nu har städat hela hytten och tvättat alla kläder.

I Pembroke provianterades det, fem fulla lastpallar med mat. Och för första gången på fem veckor så finns det frukt ombord. Så jag tror jag kommer överleva iaf =)

Tyvärr har jag kommit ifrån min träningsperiod.. Nog för att jag vann träningsloggen i november, men som jag segar på nu så ser det mörkt ut för december.. Fast om man vinner får man presenter, så imorgon kanske att jag börjar igen.


Mitt nya nöje ombord är att bråka med chiefen. Han skäller på allt och alla hela tiden. Då skäller jag tillbaka.










Kommentarer
Postat av: Moster

Yes! Jättefin blogg Lisa! Snygg bild!

Puss, Puss måste laga mat och köra Jonas till träningen.

2009-12-15 @ 17:35:59
Postat av: Moster

Yes! Jättefin blogg Lisa! Snygg bild!

Puss, Puss måste laga mat och köra Jonas till träningen.

2009-12-15 @ 17:37:06
Postat av: Fia

hur kommer det sig att man inte fått reda på att den här bloggen finns förrän nu? hur tänkte du då liksom när du inte meddelade det? här har vi både mat och coca-cola men sen ligger vi ju till kaj 2 ggr om dan också så det kanske inte är så konstigt. Jag är ändå svårt avundsjuk på dig. hade hellre varit på ett ställe där det är lite variation i vardagagen. kramen

2009-12-15 @ 19:34:39
URL: http://partytanten.wordpress.com
Postat av: Elin

Haha, du är huslig också? städar och tvättar, inte bara cool träningsnarkoman ^^

2009-12-17 @ 10:06:45
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: karolina

Jo det är något som saknas..den känns så B!!



Gud så gott med snickers! Hade jag haft en adress att skicka till hade jag sänt en hel låda till dig i jul :) nu lyssnar jag på musikhjälpen. Det är bra i år, men jag saknar Henrik Torehammar. Finns ingen som är lika bra som honom. Puss



Ps. Träna inte ihjäl dig, jag får ju dåligt samvete här borta ;)

2009-12-17 @ 17:37:38
URL: http://karolinaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0