Potatis och ketchup

Jag kommer helt allvarligt att komma tillbaka till Kalmaret med skörbjugg. Min diet består av bröd, kaffe, potatis och ketchup. Och snickers. Måste börja banta.

Ligger ankrad utanför Antwerpen nu. Jag var iland i Rouen, och var hysteriskt road av att åka taxi. Kändes bra att börja vänja mig vid land igen.

Jag ska kanske mönstra av i Antwerpen. Eller i Immingham. Eller i Grangemouth. Eller i Göteborg. Man kan säga att jag vet inte så noga, mer än att det inte är allt för långt borta nu! Jag vill hem nu. Försöker sova bort dagarna, för att tiden ska gå fortare. Men då blir jag vaken på nätterna istället. Orkar faktiskt inte göra så mycket vettigt, försökte träna i förrgår, men då dansade de svarta prickar för ögonen och jag började blöda näsblod. Igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter jättejobbigt du. Med den kosten skulle man ju inte orka nånting. Saknar dig!

2010-01-08 @ 13:49:26
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: Corne

Heeej Lisa :D<3 Jag längtar efeter dig!! I sommar ska vi rida ALLA helger! :) <3

2010-05-28 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0