mando diao sjunger 'come on, come on'

Idag är inte min dag. Men kanske imorgon ?
 
Besättningsbyte idag igen, och nu åkte Isak och Ramon hem. Helt plötsligt så kände jag mig ganska så ensam.. Är ju dessa herrar som jag jobbat hela dagarna med, och som i princip lärt mig allt jag kan om sjömansskap.

Vi ligger fortfarande till ankars utanför Amsterdam, som det ser ut nu får vi gå in den 19e eller 20e.  Det ligger säkert runt en 20 båtar till på samma ankarplats, och så är det en vindkraftpark alldelens nära också.
Hoppas på att få gå iland lite, och se om man kan få till lite julstämmning!

Har seriösa problem med chokladen nu.. "Miss Chocolate" kallas jag för, inte bra. Inte bra alls.
Och inte kan jag träna fullt heller, min arm är forfarande konstig!

Dom säger att efter en viss tid till sjöss så blir man knasig. Börjar nästa att tro att det stämmer.

Sju veckor gjorda snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0