Underway

Det är en udda upplevelse att springa uppför en lejdare, fast den liksom lutar neråt.. Och sedan blir den dubbelt brant uppför..

Vi har fått en resa, fast jag vet inte vad terminalen heter. Ligger på bortsidan av England vet jag att den gör. Vi är på väg nu, och det rullar så man måste spänna fast saker.

Har vart ute på däck någon timme och hängt på arbetet där. Den nya lasten är inte nafta, så tankarna måste rengöras. En väldans komplicerad och noga procedur ..

Sjön slog över däck några gånger, så man kan säga att jag duschat i havsvatten, typ  10 gånger. 


Internet har börjat samarbeta bättre nu, så det tar inte en halv dag att kolla mailen!

Imorgon: Många timmars jobb =)

Kommentarer
Postat av: karolina

tror du det fungerar att ringa till lit nu? :P

2009-11-20 @ 19:53:22
URL: http://karolinaviola.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Läskigt, att bli sjöblöt alltså, p o k

2009-11-20 @ 23:19:00
Postat av: Corne

Hej Lisa! <33

Vad kul att du är ute på sjön nu :D

Här är det bra :) Jag är med en kompis för tillfälet du vet ju det för du ringde nyss men ändå :P

Hoppas du har det <33

Kram!

2009-11-21 @ 15:58:17
Postat av: jonas

hej kusin nu har jag börjat läsa din blogg :) det låter ju skitkul :D

2009-11-22 @ 18:47:04
Postat av: jonas

hej kusin nu har jag börjat läsa din blogg :) det låter ju skitkul :D

2009-11-22 @ 18:47:58
Postat av: Moster

Hej Lisan! Ja det låter både kul och spännande på havet. Ser din blogg lite konstig ut? .....eller den kanske ska vara så här? =)

Kram från moster

2009-11-23 @ 23:07:49
Postat av: Drottning

Hjälp vad det ska gunga! jag som brukar tänka på att det skulle vara mysigt att bli vaggad om kvällarna. Hoppas du tycker det med :P

Saknar Lisa...

2009-11-25 @ 19:00:36
URL: http://fabianskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0